Педагогічний колектив


Ігнатова Катерина Андріївна

 Директор, вчитель історії, географії, правознавства. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Групова навчальна діяльність як інноваційна технологія у вивченні історії та географії”.


Шокало Наталія Миколаївна

Заступник директора з навчальної роботи, вчитель фізики та математики. Освіта вища.

Спеціаліст вищої  категорії. Тема самоосвіти:

“Систематизація знань як засіб стимулювання розумової активності та формування продуктивного мислення учнів”.


Єрган Тетяна Миколаївна

Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель російської мови та зарубіжної літератури. Освіта вища.

Спеціаліст другої категорії. Тема самоосвіти:

“Шляхи формування компетентної особистості на уроках зарубіжної літератури”.


Прокопенко Лідія Олександрівна

Вчитель початкових класів, 1 клас. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Розвиток індивідуальних здібностей школяра, прагнучого до самопізнання та свідомої самореалізації”.


Топчій Світлана Валентинівна 

Вчитель початкових класів, 2 клас. Освіта вища.

Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Тема самоосвіти:

“Розвиток творчих здібностей молодших школярів”.


Кушнарьова Тамара Павлівна 

Вчитель початкових класів, практичний психолог, 3 клас. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Розвиток пізнавальних процесів на уроках у молодших школярів, в умовах Нової української школи”.


Сухомлин Тетяна Михайлівна

Вчитель початкових класів, 4 клас. Освіта вища.

Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:

“Розвиток індивідуальних здібностей школяра, в умовах Нової української школи”.


Помазан Лариса Миколаївна 

Вчитель російської мови, зарубіжної літератури, української мови та літератури, 5 клас. Освіта вища.

Спеціаліст другої категорії. Тема самоосвіти:

“Формування критичного мислення та розвиток духовності учнів засобами уроку української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури”.


Гніцевич Вікторія Русланівна 

Вчитель фізики, математики, астрономії, 6 клас. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії, старший вчитель. Тема самоосвіти:

“Підвищення інтересу учнів до вивчення фізики шляхом застосування нетрадиційних форм проведення уроків”.


Іванова Тетяна Миколаївна

Вчитель української мови та літератури, 7 клас. Освіта вища.

Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:

“Розвиток компетентностей на уроках української мови та літератури”.


Папірна Світлана Борисівна

Вчитель математики, 8 клас. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Розвиток логічного мислення на уроках математики”.


Садовниченко Людмила Володимирівна

Вчитель трудового навчання, мистецтва, технологій, 9 клас. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання”.


Реус Владислав Вікторович

Вчитель математики, інформатики, 10 клас. Освіта вища.

Спеціаліст другої категорії. Тема самоосвіти:

“Впровадження ІКТ на уроках математики”.


Ткаченко Віра Василівна 

Вчитель хімії, біології, 11 клас. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Екологічне виховання у навчально-виховному процесі як чинник формування всебічно розвиненої особистості”.


Цапок Наталія Миколаївна

Вчитель фізичної культури, основ здоров’я. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Формування в учнів знань щодо функціональної спрямованості фізичних вправ їх ефективного використання для зміцнення здоров’я та здорового способу життя”.


Цапок Роман Олександрович

Вчитель фізичної культури, захисту України. Освіта вища.

Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:

“Оздоровча спрямованість фізичного виховання в закладі на основі впровадження інноваційних освітніх технологій”.


Шевченко Олександр Миколайович

Вчитель історії, географії. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Формування та розвиток творчих здібностей учнів на уроках історії та географії”.


Федорова Олена Володимирівна 

Вчитель англійської мови. Освіта вища.

Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:

“Формування комунікативної компетентності школярів шляхом застосування методу проектів”.