Педагогічний колектив
Ігнатова Катерина Андріївна
Директор, вчитель історії, географії, правознавства, громадянської освіти. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Групова навчальна діяльність як інноваційна технологія у вивченні історії та географії”.
Шокало Наталія Миколаївна
Заступник директора з навчальної роботи, вчитель фізики та астрономії. Освіта вища.
Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:
“Систематизація знань як засіб стимулювання розумової активності та формування продуктивного мислення учнів”.
Єрган Тетяна Миколаївна
Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Шляхи формування компетентної особистості на уроках зарубіжної літератури”.
Топчій Світлана Валентинівна
Вчитель початкових класів, 2 клас. Освіта вища.
Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Тема самоосвіти:
“Розвиток творчих здібностей молодших школярів, в умовах Нової української школи”
Кушнарьова Тамара Павлівна
Вчитель початкових класів, 3 клас. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Розвиток пізнавальних процесів на уроках у молодших школярів, в умовах Нової української школи”.
Сухомлин Тетяна Михайлівна
Вчитель початкових класів, 1 клас. Освіта вища.
Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:
“Розвиток індивідуальних здібностей школяра, в умовах Нової української школи”.
Помазан Лариса Миколаївна
Вчитель української мови та літератури, 9 клас. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Формування критичного мислення та розвиток духовності учнів засобами уроків української мови, української літератури та зарубіжної літератури”.
Іванова Тетяна Миколаївна
Вчитель української мови та літератури, 7 клас. Освіта вища.
Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:
“Розвиток компетентностей на уроках української мови та літератури”.
Папірна Світлана Борисівна
Вчитель математики, 10 клас. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Розвиток логічного мислення на уроках математики”.
Дінеш Ірина Володимирівна
Учитель англійської мови, 6 клас. Освіта вища.
Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Тема самоосвіти:
“Педагогіка партнерства в контексті Нової української школи при викладанні іноземної мови”
Садовниченко Людмила Володимирівна
Вчитель трудового навчання, мистецтва, технологій, 5 клас. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Формування ключових компетентностей учнів на уроках технології”.
Реус Владислав Вікторович
Вчитель математики, інформатики. Освіта вища.
Спеціаліст другої категорії. Тема самоосвіти:
“Впровадження ІКТ на уроках математики”.
Цапок Наталія Миколаївна
Вчитель фізичної культури, основ здоров’я, “Здоров’я. Безпека і добробут”, 11 клас. Освіта вища.
Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:
“Формування в учнів знань щодо функціональної спрямованості фізичних вправ їх ефективного використання для зміцнення здоров’я та здорового способу життя”.
Цапок Роман Олександрович
Вчитель фізичної культури, Захисту України. Освіта вища.
Спеціаліст вищої категорії. Тема самоосвіти:
“Оздоровча спрямованість фізичного виховання в закладі на основі впровадження інноваційних освітніх технологій”.
Шевченко Олександр Миколайович
Вчитель історії, географії, громадянської освіти, Харківщинознавства. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Формування та розвиток творчих здібностей учнів на уроках історії та географії”.
Федорова Олена Володимирівна
Вчитель англійської мови, 8 клас. Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Формування комунікативної компетентності школярів шляхом застосування методу проектів”.
Мартиненко Наталя Миколаївна
Вчитель біології, хімії, «Пізнаємо природу». Освіта вища.
Спеціаліст першої категорії. Тема самоосвіти:
“Формування ключових компентностей учнів засобами проблемно-інтегрованого навчання.”